Acţiuni 2009

2009vom desfasura campanii de informare atat in scoli, cat si prin distributie de pliante la cutiile postale. Vom stabili pe parcurs ce alte activitati vom mai realiza.

Ianuarie:

2 – Sfanta Iuliana – am impartit pliante.

19 – Sfanta Eufrasia – am impartit pliante.

30 – Sfintii Trei Ierarhi: Vasile, Grigorie si Ioan – am distribuit pliante.

Februarie:

11 – Sf. Teodora – am distribuit pliante.

25 – Sf. Alexandru – idem.

Martie:

4 – Sf. Cuv. Gherasim de la Iordan – am impartit pliante.

25 – BunaVestire – idem.

Aprilie:

19-21 – Sfintele Pasti (Invierea Domnului) – am impartit pliante (str. 14 Octombrie).

Mai:

6 – Sfantul si Dreptul Iov – am distribuit pliante (str. 14 Octombrie).

21 – Sf. Imparati Constantin si maica sa, ElenaOcrotitorii orasului Tg-Jiu – am impartit pliante ( str. 16 februarie ).

28 – Inaltarea Domnului ( Ziua Eroilor ) – am impartit pliante (str. 22 Decembrie 1989 – fosta 8 Mai).

Iunie:

1 Iunie 2009Ziua copilului nascut si nenascut – am trimis in prealabil scrisori catre medici ginecologi din Gorj si Timis, rugandu-i sa nu faca avort in aceasta zi (colaborare cu Provita Media) si seara am impartit pliante in Parcul Central din Tg-Jiu, alaturi de A.S.C.O.R. Tg-Jiu si impreuna cu elevi ai claselor a IX-a B SAM si a IX-a C SAM din Colegiul Comercial „Virgil Madgearu” Tg-Jiu.

7 iunie – Pogorarea Sfantului Duh – am impartit pliante (str. 22 Decembrie 1989 – fosta 8 Mai).

8 iunie – Sfanta TREIME – am distribuit pliante la pangarul Bisericii „Sfanta Treime” Tg-Jiu.

24 iunie – Nasterea Sf. Ioan Botezatorul – am impartit pliante.

IULIE:

2 iulie – Sf. Voievod Stefan cel Mare – am impartit pliante.

12 iulie – Sf. Veronica / trecerea la cele vesnice a Parintelui Paisie Aghioritul – am impartit pliante.

19 iulie – Sf. Cuv. Serafim de Sarov – am distribuit pliante.

20 iulie – Sf. Proroc Ilie Tesviteanul – idem.

August:

7 – Cuv. Teodora de la Sihla – am impartit pliante pe str. 23 august.

16 – Sf. Martir Radu Brancoveanu – idem.

29 – Cuv. Teodora – am impartit pliante.

Septembrie: 8 – Nasterea Maicii Domnului – am distribuit pliante.

11 – Cuv. Teodora din Alexandria – idem.

23 – Zamislirea Sfantului Ioan Botezatorul – idem.

OCTOMBRIE:

5 – am impartit pliante.

14 – Cuv. Parascheva – idem.

27 – Cuv. Dimitrie Basarabov – am impartit pliante despre vaccinul impotriva gripei porcine.

30 – Sf. Ap. Cleopa – idem.

Noiembrie:

9 – Sf. Ierarh Nectarie Taumaturgul – idem.

12 – Sf. Ioan cel Milostiv – idem.

26 – Cuv. STELIAN Paflagonul – ocrotitorul Provita Gorj – idem.

30 – Sf. Ap. Andrei – ocrotitorul Romaniei – idem.

DECEMBRIE:

2 – trecerea la cele vesnice a Pr. Cleopa – am impartit pliante.

6 – Sf. Ierarh Nicolae – idem.

7 – Sf. Mc. Filofteia – idem.

12 – Sf. Ierarh Spiridon – idem.

25 – Nasterea Domnului Iisus Hristos – am distribuit pliante.

Publicat de mrb

Viața merită protejată de la concepție.

Un gând despre „Acţiuni 2009

  1. Pingback: sihla

Comentariile sunt închise

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe